Not known Factual Statements About طراحی وب سایت املاک

Wiki Article



یکی از اصلی ترین قسمت های مهم در طراحی سایت املاک که باید در همه وب سایت های مشاوره املاک وجود داشته باشد، امکان دسته بندی ملک های مختلف بر اساس فروش، خرید، رهن و اجاره است.

طراحی یک سایت املاک اگر خوب باشد باعث می‌شود که مخاطب از بازدید سایت شما خشنود شود و به خواسته‌های خود برسد. همین امر موجب افزایش تجارت آنلاین شما می‌شود.

صفحه‌ی لیست املاک واضح است که مهمترین بخش وب سایت املاک و مستغلات شماست.

بسیار مهم است که صفحه‌ی لیست املاک شما به گونه‌ای طراحی شود که هم نظر مخاطب را جلب کند و هم دسترسی به آن راحت باشد.

برای درک این مطلب تنها سری به فروشگاه های آنلاین یا آگهی های آنلاین بزنید. با داشتن یک وب سایت شما فارغ از این هستید چه محلی قرار دارید موتورهای جستجو شما را به مشتری متصل می کند. در واقع تنها باید در این فضا وب سایتی داشته باشید.

- امکان اضافه نمودن امکانات و قابليت هاي جديد و سفارشي مورد نياز شما 

لحظه ورود به خانه جدید، برای هر شخص یا خانواده‌ای لحظه‌ای مسرت‌بخش است. شاید شما هم تجربه کرده باشید. روزی که پس از ماه‌ها جستجو و بالا و پایین شدن‌های فراوان، خانه مورد نظر خود را پیدا می‌کنید، اسباب و وسایل خود را به آنجا می‌برید و بعد با خیال راحت از منزل جدید خود لذت می‌برید. از قدیم گفته‌اند که خرید خانه کفش آهنین می‌‌خواهد. یعنی باید گشت و گشت تا ملک مورد پسند را پیدا کرد. اما آیا برای یک مصرف کننده، مسأله فقط خرید خانه است؟ خیر. اگر به دنبال اجاره ملک هم باشید همین مشکل وجود دارد.

آژانس های املاک و دیگر کسب و کارهایی که در این حیطه کاری مشغول به فعالیت هستند روش های زیادی را برای تبلیغ فعالیت خود دارند. روش های رایجی مانند تبلیغ از طریق روزنامه ها و بخش نیازمندی های آن، چاپ بروشور و کاتالوگ و بنرهای تبلیغاتی و دیگر روش های سنتی در بین افراد این حوزه ?????? ????? ???? ????? ????? ?????? کاری بسیار استفاده می شود و رواج دارد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که :

با برنامه مناسب می‌توانید در زمان کم به موفقیت چشمگیری دست بیابید.

طراحی صفحه وب نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه به صورت انلاین

طراحی سایت مشاور املاک : به دلیل ماهیت شغل املاک و وجود پرونده های بسیار در این شغل سبب می شود تا بیش از هر کسب و کار دیگری نیاز به طراحی سایت املاک احساس شود.

هزینه هایی که باید پرداخت شود، هزینه هاست یا فضای میزبانی، هزینه دامنه یا نام وب سایت و هزینه طراحی سایت و قالب سایت شما است.

- ايجاد صفحات مورد نظر از قبيل : درباره ما ، تماس با ما و ... به دلخواه شما 

طراحی و برنامه نویسی اصولی مطابق با آخرین استانداردهای دنیا

Report this wiki page